04 martie 2011

In tara jucariilor

Draga cititorule, daca ai ajuns aici, inseamna ca ai cautat o jucarie. Imi aduc cu drag aminte pe cand eram micut si ma visam calator in tara jucariilor. Imi amintesc expresia fetei cand primeam o jucarie noua, o expresie pe care o intalnesc si astazi. Imi place sa vad acel zambet de copil fericit , care e bucuros cand primeste o jucarie noua si multdorita.De asta , imi place sa fac cadouri copiilor cate o jucarie. Pe cand eram micut, si visam ca ma plimb prin tara jucariilor, acum visul meu e realitate. Nu ma credeti? Vreti o jucarie pentru baietelul sau fetita voastra?
  Jucarii  - Ce este de fapt o jucarie?
O jucarie reprezinta un obiect cu care se joaca copiii.
Un lucru ajuns la discretia cuiva si care starneste interesul intr-un mod placut

Jucariile se impart si ele in mai multe categorii:
 - jucarii pentru fetite
 - jucarii pentru baieti
 - jucarii universale

Jucariile pot fi constructive, care sa dezvolte spiritul de creatie al jucatorului, jucarii educative, si multe altele.
Jucariile se mai pot grupa si pe categorii de varste:
 - jucarii pentru copii cu varsta intre 3 luni pana la 6 luni
 - jucarii pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 6 luni si 9 luni  
 - jucarii pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 9 luni si 12 luni
 - jucarii pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 1 an si 2 ani
- jucarii pentru copiii cu varsta cuprinsa intre  2 ani si 3 ani
      si lista nu se termina nici chiar la maturitate (a se lua in calcul jucariile trecute peste 18 ani )

Sunt foarte multi factori in alegerea jucariei perfecte, si asta se face foarte simplu cu ochiul liber, asa ca va indrum catre tara jucariilor la care visam si care acum e pe bune. Calatorind prin tara jucariilor, si vazand foarte multe jucarii , eu m-am oprit la o categorie anume. Este vorba despre biciclete si triciclete 
   Iarna e pe sfarsite, primavara incepe sa isi faca loc printre noi, si pe langa ea nimic nu e mai frumos decat un copil si o bicicleta, un parinte si un aparat de fotografiat, o mamica si o bunica si multa verdeata in peisaj.

http://www.tarajucariilor.ro/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine