29 iunie 2008

Castiga un laptop

Un Laptop = visul oricarui blogger. Libertate si relaxare . Toate intr`o singura gentuta. Mi-ar placea foarte mult un laptop, de fapt cui nu i-ar placea asa ceva? Navigand din web in web, am dat peste o multime de laptop`uri, eu am ramas profund impresionat de modelul HP Pavilion, pe langa el mai sunt si altele la fel de impresionante, puteti vedea niste Laptop`uri noi , sunt foarte curios care v-ar placea sau daca detineti vreun model de acolo, sa ma anuntati si pe mine intr`un comentariu ceva.






   Frumos asa`i? Tot de curand am aflat si despre un concurs, unde poti castiga un laptop, asa ca nu mai astepta prea mult si dai un click pe Concursul go4it.ro  sa vezi ce si cum se face sa castigi.

   Fie vorba intre poze, fie vorba intre noi, bafta tuturor participantilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine