06 decembrie 2009

Un nou virus de yahoo - de data aceasta cu propagare in limba romana

Un nou virus de yahoo messenger s-a raspandit printre ferestrele de yahoo. Acum si in varianta romaneasca ca sa spun asa! Ce face el? Cum se manifesta?
Simplu, scurt si la obiect. Trimite mesaje de la un prieten oarecare pe care il ai in lista, care de altfel este si infectat cu acest virus si nu te intreaba altceva decat " daca o cunosti  http;//top100penali.blogspot.com :)) " iar apoi te indeamna " sa intri si sa imi zici ce parere ai ca sigur recunosti personajul".

   Cum majoritatea dintre noi ne-am tot obisnuit cu virusi in limba engleza, multi dintre noi romanii cad foarte usor jocurile acestui virus, pur si simplu prin faptul ca el scrie in romana.
AVERTISMENT: A nu se da click pe linkul primit care arata asa : h t t p ;//top100penali.blogspot.com , doar in cazul in care vreti sa vedeti cum va sta cu un virus in plus. PS: am inlocuit cele doua puncte dupa http cu punct si virgula pentru a nu fi tentati sa lansati linkul. Eu vreau sa va avertizez de acest virus nu sa vi-l servesc pe tava, daca il vreti va trebui sa modificati :))
   Atasez si o imagine live "ca sa zic asa" sa vedeti cum arata :


Pentru devirusare:
 utilizati scanarea online BitDefender, sau Kaspersky Removal tool. 

1 comentarii:

  1. Oare o fi adware sau spyware ceva sau pur si simplu rootkit ceva :) eu am dat si antivirusul meu nu a zis nimic dar eu cel putin am vazut ca imi cerea sa lansez un executabil. pe anumite sisteme sa nu fie automat.

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza daca te tine