26 iulie 2010

O alta zi de luni

Azi. Luni. Dimineata. Pentru unii foarte dimineata, pentru altii o simpla zi urata.
   Mai obosit ca ieri si mai somnoros ca maine. Ma trezesc ca in fiecare luni, in municipiul cu pricina , dimineata nu foarte devreme dar nici prea tarziu, undeva pe la ora 8 trecut putin de fix... Simt o nevoie disperata de a savura o cafea , o cafea buna. Alerg in stanga, alerg in dreapta, barurile abia se refac dupa un weekend . Toata lumea suparata! Oare toti cauta acelasi lucru? Eu unul cautam un singur lucru. Automate cafea .

In timpul scurt care imi mai ramasese, si in goana dupa un automat de cafea am gasit solutia . Mi-am propus ca pana la urmatoarea zi de luni sa am automatul de cafea aproape . Un bun prieten care la nevoie se cunoaste, si anume nenea Google care le stie pe toate mi-a sugerat cea mai buna solutie. Acum , eu v-o sugerez voua.


Accesati cu incredere linkul urmator http://www.thevendingpoint.ro/ . Aici gasesti solutia cafelei. Aici gasiti automate cafea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine