23 iulie 2010

Tensiometru - totul despre tensiunea ta

 Despre TENSIOMETRU

Tot mai multe persoane , in special cele mai in varsta , au dereglari de tensiune mai ales in ciuda caldurilor si a stresului de zi cu zi am putea spune ca traim intr`o  continua tensiune.
Ce este tensiunea si cu ce se masoara ea? Ei bine , aparatul se numeste tensiometru , iar pe piata tensiometrelor, se afla o gama variata de astfel de aparate. Ele pot fi aneroide sau digitale.
Preturile unui astfel de tensiometru
variaza undeva intre 140 lei Ron , la cel aneroid, si pana la 200-300 lei Ron la cele digitale. Prima data cand am folosit un astfel de tensiometru , a fost cand am facut o vizita la medic.
Acum nu mai e nevoie. Am propriul meu doctor in casa. Mi-am luat un tensiometru. Tensiometru digital.
Inainte imi mai luam tensiunea cu un tensiometru artizanal ca sa spun asa, alcatuit dintr`un centimetru si o verigheta  si sa nu uit de acea ata! Dar acum cu acest tensiometru , tensiunea mea este foarte precisa.
   Pentru cei ce nu stiu, tensiometrul este un aparat de masura pentru tensiunea arteriala si a pulsului.
Probabil ati cautat deja pe google si nu stiti pe unde sa va clatiti ochii si sa vedeti cel mai bun tensiometru raportat la calitate pret. Am sa va spun eu!
Va puteti achizitiona un tensiometru digital sau aneroid chiar de aici tensiometru

Acestea fiind spuse , sa auzim de bine si sa imi scrieti tensiunile voastre , sa vedem cine-i aviator sau parasutist.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine