03 martie 2011

Ceasuri de firma

Ca sa scriu cat mai repede posibil (si asta pentru ca aplic la un concurs, care se incheie la ora 00:00 si daca ma uit bine la ceasul meu de la telefon care indica 23:53 inseamna ca am o oarecare problema in ceea ce priveste timpul. Cat despre timp , nu pot spune decat ca trece foarte repede si ca se masoara cu ceasul. Fie ca este un ceas de mana, un ceas pe telefon, sau ceasul din centrul orasului arata cat de repede trece viata pe langa noi. Uneori nici sa ma uit la ceas nu am timp, mai ales ca trebuie sa il caut pe reclamele de la farmacii, sau pe telefonul meu care este prin nu stiu care buzunar. Ideal si barbatesc unui barbat ii sta intotdeauna bine cu un ceas.

   Acum mai depinde si de imprejurari, poate ai nevoie de un ceas bussiness, sau de unul sport, sau de unul de dama? sau pur si simplu de un ceassssss care sa iti arata ca mai ai 3 minute si expira acest concurs, si o data cu el se duc si sperantele mele de a primi un ceas pe masura timpului meu. In orice situatie, sunt bucuros ca imi pot alege un ceas pentru gustul meu, si acest lucru il pot face , ca si voi facand click pe cuvantul CEASURI.
   Acolo puteti o gasi o gama variata de ceasuri. Ceasuri de mana, ceasuri de perete , ceasuri digitale sau mecanice, pentru toate marimile si toate gusturile. Toate merg in aceiasi directie si cu aceiasi viteza.
 Daca esti femeie, as vrea sa te intreb cat e ceasul? La mine e 00:00 , e ora de culcare, si timpul sa imi iau un ceas adevarat. Iubiti cititori, la voi cat e ceasul ? ceasul ? cat e ceasul ????

2 comentarii:

  1. Interesanta metoda de promovare, avem si noi un site de ceasuri si suntem interesati de un articol similar. Cum putem afla un pret?

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza daca te tine