25 februarie 2009

What I am... what we are... what we were...

   Nu mă joc, ci fac strategii, eu nu flirtez, ci fac obsesii. Iubirea
înseamnă furtună, emoţii intense, coborâre în infern şi extaz în
paradis.

   Daca nu eşti o natură erotică, nu mă căuta, eu nu vorbesc despre amor
ca Geamănul, ci trec la fapte. Sunt discret şi pun mare preţ pe
încredere, nu mă apuc să spun altora toate poveştile tale intime şi
nici nu doresc să mi se facă acest lucru. Eu nu scriu pagini întregi,
ca Gemenii sau Săgetătorii despre ceea ce simt pentru tine, dar în
interior fierb ca un vulcan. Vreau o fuzionare magică, mistică, nu o
aprindere de paie. Sunt loial şi merg până la capăt într-o relaţie
indiferent de obstacole. Nu mă răni, nu mă dezamăgi, fiindcă nu îmi
trece ca la Berbec, nu uit ca Geamănul , nu sunt dispus la prea multe
dialoguri ca Balanţa si nu ma scald in mai multe ape ca Pestii.

. Am viata mea secretă şi mi se pare normal, trebuie să rămână mereu
ceva enigmatic în fiinţa noastră.




Dacă îţi place să discuţi despre natura umană, mistere, ocultism,
istorie, sunt omul potrivit.  Nu mă tem de pericol, de pasiunea
extremă, nu dau cinci paşi înapoi când mă aştepţi în dormitor cu
jucării erotice necunoscute. Dar nu mă înşela, umili sau trata cu
indiferenţă, te voi părăsi sau te voi chinui fiindcă am o natura
făcută pentru totul sau nimic. Dacă doreşti pasiune, caută-mă!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine