19 iulie 2008

Va aparea un nou joc Wolfenstein

 
  Vesti bune pentru gammeri. Majoritatea ati jucat "Return to Castle Wolfenstein". In curand va veni momentul sa jucam o noua versiune a jocului. Vom auzi de aceasta versiune pana la sfarsitul anului in curs si se va juca atat pe PC cat si pe PS3 si Xbox 360!
  Imi aduc aminte de  "Return to Castle Wolfenstein".  A avut milioane de fani prin toata lumea si multi inca il mai joaca cu placere.A avut un farmec aparte!
Era un joc captivant, cu o poveste plina de mister si cu un gameplay de zile mari. 
 
Soldatul Blazkowicz trebuia sa indeplineasca anumite obiective, ocupandu-se de misiuni interesante in care trebuia sa distruga masinariile ciudate ale nemtilor, soldatii cu puteri supranaturale sau zombii care erau oricum dar numai de treaba nu. Probabil ma identific cu multi dintre voi cand spun ca l-am jucat mai mult de o singura data. Sa fiu sincer, l-am jucat cred de vreo zece ori, la diferite nivele de dificultate. Si nu m-am plictisit niciodata de el, chiar daca inceputul era unul putin mai monoton, pana cand jocul reusea sa ma prinda din nou.



Vestea ca se lucreaza la un nou Wolfenstein, chiar daca de data aceasta vorbim despre o colaborare Raven Software si id, nu poate decat sa ne bucure. Iata si un trailer care va va spori pofta de Wolf:
   
Jocul va pastra impartirea pe obiective, fiecare cu mai multe misiuni. Acelasi agent Blazkowicz accepta provocarea de a lupta impotriva creatiilor dubioase ale nazistilor, mereu in incercarea de a cuceri lumea. Eu unul abia astept sa il joc. Voi ce spuneti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comenteaza daca te tine